marți, 28 iunie 2011

Pestisori, multi pestisori...

Astazi de dimineata am plecat de acasa pentru a vizita mai in amanunt Orasul Vechi. Prima data a trebuit sa gasim un loc de parcare, incercare care de data aceasta s-a dovedit mult mai usoara. Dupa ce am coborat vreo 150 de trepte am ajuns intr-un fel de piata foarte mare, unde am facut poze cu diferite statui si fantani, una mai frumoasa decat cealalta. Am dorit sa intram si in Palatul Ducelui, acestata continand si Muzeul Dubrovnik, insa cu totii am preferat sa vedem cat mai multe lucruri interesante in cele doua ore pe care le aveam la dispozitie. Asadar ne-am multumit doar cu cateva poze facute de afara acostor cladiri superbe din punct de vedere arhitectonic. Nu am putut reconoaste stilul in care erau realizate coloanele, era un fel de combinatie dintre stilul ionic si cel corintic. Pana la urma am ajuns si la Acvariu. Am cumparat biletele si am inceput sa admiram diverse specii de creaturi marine. Printre cele mai interesante s-au numarat: steaua de mare, broasca testoasa marina, pisica de mare, sarpele de mare, crabul, actinia, caracatita si ariciul de mare. Am observat chiar si un peste care atunci cand era adult avea 300 metri lungime si cantarea 64 kg. Pentru cei care stiu limba croata era chiar si un monitor unde puteati alege o clasa de animale marine si sa va arate poze cu cei mai cunoscuti membri ai ei. Am facut si foarte multe poze celor mai interesante specii. Acvariile pareau foarte bine ingrijite, iar geamul ce ne despartea de pesti era gros de vreo 2 cm. Am iesit afara si, deoarece era foarte cald, am mancat cate 2 inghetate fiecare. Am vrut sa urcam si intr-o croaziera, insa toate se intorceau foarte tarziu. Ca sa nu fie drumul plictisitor ne-am intors pe alta parte. Restul zilei nu pot sa mai spun decat ca am rezolvat un Megaminx in 8:30. Maine vom parasi Dubrovnik si vom dormi din nou in Belgrad, posibil chiar si in acelasi loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu