marți, 28 iunie 2011

Belgrad... din nou...


In dimineata zilei de 28 iunie, la ora 10 fix, masina noastra a parasit parcarea hotelului „Villa Antea”, un hotel pe care nu vi-l recomand, motivele vi le-am spus deja. Drumul a fost foarte lung, trecand prin Croatia, Bosnia si Hertegovina, si desigur Serbia. Logic ca ne mai rataceam din cand in cand, moment cand intrebam pe cineva. Toata lumea a fost amabila si ne-a raspuns politicos atunci cand am intrebat, acest lucru dovedeste inca o data ca ceea ce am spus pe la inceputul excursiei este adevarat. Daca am fi urmat intocmai sfaturile „excelentului” nostru GPS,  acum am fi fost in Italia. Am coborat din masina in Belgrad la ora 0:23, fratele meu cel mai mic tocmai implinise 6 ani. Am urcat la etajul  5 si ne-am vazut apartamentul, acesta era „modern” si conditiile erau decente pentru o noapte. De data aceasta el nu mai era in centrul vechi. Am coborat si ne-am asezat la un restaurant, ”Orao”, din partea mea acesta a primit nota 10+. Servirea a fost prompta, mancarea a fost delicioasasi si in acelasi timp am mancat si un fel de mancare ”mai special”, un asa numit ”Cuib de Vultur.  Mai trebuie sa mentionez ca denumirea restaurantului tradusa in limba romana inseamna ”Vultur”, acesta fiind motivul pentru care foarte multe feluri de mancare ii poarta numele. Meniul a fost in limba engleza si ne-am inteles destul de bine si cu ospatar, desi dumnealui nu stapanea foarte bine limba engleza. Desertul a fost si el de asemenea delicios. Am plecat de acolo foarte multumiti, pe la ora 2:00 dimineata! Cand am ajuns acasa eu am adormit imediat. A doua zi nu prea s-a intamplat mare lucru: am ajuns din nou la Polovragi si ne-am bucurat de ziua de nastere celui mai mic fratior al meu, care tocmai implinise 6 ani. Aceasta excursie a fost foarte frumoasa, insa, nicaieri nu este mai frumos decat acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu