duminică, 26 iunie 2011

Destinatia de vis: Dubrovnik


Astazi la ora 10:10 eram cu totii in masina si ne pregateam sa plecam catre Dubrovnik. In orice caz, daca mergeti vreodata in Baska Voda va recomand cu caldura hotelul la care am stat noi, oricat ati cauta, dupa parerea mea, mai bun nu gasiti, chiar daca are doar 3 stele, eu consider ca ar merita cel putin 4. Intr-o prima faza drumul mi s-a parut cam plictisitor, insa, putin mai incolo drumul s-a mai piperat cu cateva tunele destul de scurte. Cea mai interesanta parte a drumului a fost atunci cand o portiune de aproximativ 5 km din drum apartinea Bosniei si Hertegovinei, nimic mai mult. Lucrul care m-a dispus a fost faptul ca GPS-ul vroia sa ne duca in Dubrovnik prin Italia. Cand am ajuns in Dubrovnik a fost destul de usor sa gasim hotelul "Villa Antea" cu ajutorul GPS-ului, care isi revenise. La receptie nu era nimeni, am dat telefon si am aflat urmatoarele: "Rezervarea este pentru ora 14:00, iar acum este 13:52!". Nu sunt de acord cu nerespectarea termenului fixat, insa chiar asa? Pana la urma a venit o doamna care ne-a indrumat catre camera noastra. Am fost la un pas sa luam rezervarea altcuiva daca nu observam ca sunt 4 persoane in loc de 5. Apartamentul arata la prima vedere foarte bine. Printre lucrurile care ne-au dezamagit se numarau  urmatoarele: bucataria era in aceeasi camera cu unul dintre dormitoare, la unica baie pusa la dispozitia noastra ventilatorul nu functiona, patul extensibil pe care am platit destul de multi bani este sinonim cu o saltea pusa pe jos cu o perna si alte lucruri precum faptul aerul conditionat functioneaza numai daca toate usile sunt inchise. Cireasa de pe tort a fost ca daca deschideam usa de la terasa nimeream direct in gradina de zarzavat. Hotelul clar nu isi merita cele 4 stele, in cel mai rau caz merita 2. Cum ne era foame si nu aveam nimic in frigider, apropo, frigiderul era in dulap, am cautat un restaurant si am si gasit multe, insa, nu stiam unde sa platim parcarea. In timp ce mergeam catre masina am gasit langa o tufa de trandafiri o broasca testoasa micuta, mai tarziu i-am vazut si fratele si mama. In cautarea noastra am gasit si un supermarket, de unde ne-am reaprovizionat. Pana la urma am parcat langa Orasul Vechi si cu aceasta ocazie am intrat inauntru si am vizitat o buna parte din cetate. Am coborat in "Portul Orasului Vechi" unde am gasit cateva restaurante. Primul la care am incercat a fost unul la care serveau doar fructe de mare. Al doilea la care am incercat servea mancare obisnuita. Ne-am asezat deci acolo. Restaurantul se numea "Poklisar" si s-a prezenta foarte bine. Pizza a fost delicioasa, singurul inconvenient fiind acela ca vantul ne lua servetelele de pe masa. Mancarea a sosit prompt iar aperitivul, pe care nici nu il comandasem, a fost gratuit. La desert am servit cate o inghetata la cornet. Am plecat acasa foarte multumiti. Ca sa va mai spun argumente pentru care acest hotel este excelent, cand am ajuns am gasit locul de parcare ocupat ,desi pusesem indicatorul pe care scria "Ocupat!". Maine urmeaza sa vizitam mai in amanunt Orasul Vechi, si, daca ne mai ramane timp sa mergem si altundeva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu