marți, 21 iunie 2011

Cu vaporasul...

Ieri, dis de dimineata, pe la ora 8:30 ne pregateam sa plecam de acasa catre GlassBoat, croaziera trebuind sa inceapa la ora 10:00. Ne-am grabit si pana la urma am ajuns la timp. Ne-am asezat si am asteptat sa plecam in croaziera. Plecarea a fost intarziata de faptul ca unul dintre capitani lipsea. Dupa circa 10 minute a venit si acesta pe motocicleta insotit de un catelus dragut. Ne-a povestit ca l-a gasit pe strada cu mult timp in urma si de atunci il insoteste peste tot. Am iesit din port pe la 10:15. Vaporasul mergea cu aproximativ 8 km/h si ni se explica tot ce vedeam. Din cand in cand mai opream ca sa vedem pestii. Pe fundul marii am observat alge, corali si foarte multi castraveti de mare. Cea mai mare adancime peste care am navigat a fost cea de 50 metri. Aceasta "aventura" s-a finalizat cand am ajuns la Makarska Riviera, unde ne-am intors. Pe drumul de intoarcere viteza de deplasare a crescut la 15 km/h deoarece urmatoarea croaziera trebuia sa inceapa la ora 12:00, iar noi ajunsesem la Makarska Riviera la ora 11:25. Cand am ajuns inapoi in port a durat cam 10 minute sa lege vaporasul si sa puna pasarela pe care urma sa coboram. La ora 12:10 croaziera s-a incheiat. Pe la ora 12:30 am ajuns pe plaja si am intrat prima data in apa. Timp de doua ore am stat la plaja, dupa care ne-am intors acasa. Restul zilei ne-am uitat putin la televizor si nu mai e nevoie sa spun ca mi-am depasit din nou recordul, noul record fiind de 45 secunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu