vineri, 17 iunie 2011

Aventura in Serbia

In ziua de 17 iunie, dimineata devreme, pregatirile erau in toi pentru o mare excursie in Croatia, la care urma sa ia parte parintii si copii. Singura intamplare "interesanta", ca sa zic asa, a fost ca a trebuit sa ne intoarcem din drum 5 km deoarece ratasem granita, aceasta fiind intradevar foarte bine semnalizata. Deoarece dupa 7 ore de drum abia ajunsesem in Belgrad, capitala Serbiei, ne-am hotorat sa innoptam acolo si sa continuam excursia a doua zi, dis de dimineata. In aceste conditii am inchiriat un apartament pentru o noapte si am plecat la un restaurant. Apartamentul l-am gasit foarte comfortabil, avand tot ce ti-ai putea dori pentru un sejur de o noapte.Acum incepe distractia: nici un chelner nu stia limba engleza, cu atat mai putin romana. Mancarea a fost in cele din urma delicioasa, cei drept, venita cu 10 minute intarziere, timp pierdut pentru a ne intelege cu chelenerii, care nu vorbeau decat limba sarba, noroc cu un domn foarte amabil care cunostea ambele limbi. Distractia nu s-a terminat cand am ajuns acasa si am gasit lipita pe parbriz o frumusica ameda pentru parcare. Seara s-a incheiat cu o inghetata mancata pe fuga si  cu putin uitat la televizor, a doua zi aveam un drum lung in fata catre Croatia. In concluzie pot sa spun ca acest oras este de departe diferit de orice oras din Romania, are de toate iar caracterul istoric al orasului se simte in aspectul sau, inconvenientul principal este desigur limba. Singurul lucru pe care il mai pot spune in nume de rau la adresa orasului Belgrad sunt numeroasele desene observate pe peretii cladirilor. Maine voi scrie despre peripetiile care probabil se vor petrece pe drumul nostru catre Baska Voda, destinatia finala a calatoriei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu